Általános Szerződési Feltételek
Az online shopból történő rendelés általános szerződéses feltételei
1. Jelen ÁSZF terjedelme, kapcsolattartás
1.1. Jelen ÁSZF terjedelme
Kizárólag jelen Általános szerződéses feltételek (továbbiakban ÁSZF) vonatkoznak a Játékbox Kft., 6762. Sándorfalva, Rózsa utca 37. (továbbiakban az „Eladó”) és a Vevő* közötti ügyletekre az online shopban történő rendelés időpontjában érvényes változatában.
Vevő ettől eltérő vagy alternatív kikötései és feltételei nem fogadhatók el, hacsak Eladó ezzel írásban kifejezetten egyet nem értett.
1,2. Eladó személye és Kapcsolattartás:
Bennünket a következő módokon érhet el:
- 8800 Nagykanizsa Táborhely utca 4
- Vevőszolgálati vonalunk hívásával: +3630 523 7653, hétfőtől szombatig 9:00 – 19:00 között, vasárnap 9:00 - 14:00 között
- E-mail útján info@operenciajatekbolt.hu
2. Az online shop használatának általános feltételei
2.1. Az online áruházat csak a 18. életévüket betöltött személyek használhatják.
2.2. A 18. életévüket be nem töltött személyeknek az online shop használatához a gyám hozzájárulása szükséges.
2.3. A Vevő vásárlónak tekintendő, amennyiben a szállítások és szolgáltatások megrendelésének célja nem elsődlegesen az adott fél kereskedelmi vagy önálló egyéni vállalkozói tevékenységének tudható be. A kereskedő egy olyan társaság vagy természetes, illetve jogi személy, aki a szerződés megkötésével kereskedelmi vagy egyéni vállalkozói tevékenységet folytat.
*A szöveg könnyebb olvashatósága érdekében kihagyjuk a nemekre történő utalást. Természetesen a jelen ÁSZF a női és férfi vásárlókra is vonatkozik.
2.4. Amikor regisztrál nálunk, akkor személyes adatokat ad meg. Hozzájárulását kérjük adatainak feldolgozásához, mert egyébként, sajnos nem tudja használni az online áruházat. Adatai feldolgozásának típusát és módját az alábbiakban ismertetjük: Adatkezelési tájékoztató https://operenciajatekbolt.hu/adatvedelmi-nyilatkozat
2.5. Annak biztosítására, hogy helyesen jegyeztük fel az adatait, az online shopba történt regisztrációját követően küldünk egy e-mail és kérjük ellenőrizze és erősítse meg az információkat.
2.6. Az áruk értékesítése csak személyes használatra megfelelő mennyiségekben történik.
2.7. Az Eladó online boltja csak egy értékesítési katalógus. Azzal, hogy a termékek megjelennek az online shopban, az eladó csak arra hívja a Vevőt, hogy tegyen ajánlatot a bemutatott termékekre és kössön adásvételi szerződést (továbbiakban a „Megrendelés”).
2.8. A szerződés nyelve kizárólag a magyar.
3. Személyes adatainak feldolgozása
3.1. Személyes adatainak feldolgozásához ön önkéntesen járul hozzá. Hangsúlyoznunk kell azonban, hogy amennyiben Ön nem járul hozzá az ilyen feldolgozáshoz, akkor nem tud regisztrálni, illetve nem tudja használni az online boltot. Az adatvédelemmel kapcsolatos minden egyéb információt az Adatkezelési tájékoztatóban talál https://operenciajatekbolt.hu/adatvedelmi-nyilatkozat
3.2. Bizonyos esetekben hozzájárulását kérjük online boltunkban, hogy hirdetéseket pl. speciális ajánlatokat, akciókat stb. küldjünk Önnek. Az Ön hozzájárulása önkéntes és bármikor visszavonható. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban https://operenciajatekbolt.hu/adatvedelmi-nyilatkozat
4. Megrendelések
A megrendelések leadása az operenciajatekbolt.hu lapon történik.
4.1. Az online boltban a termékek úgy vannak címkézve, hogy Ön tájékoztatást kap a méretről, a színről, az árról, valamint arról, hogy milyen anyagból készültek.
4.2. A megrendelés során Ön kiválasztja a méretet, a színt, a mennyiséget és az egyéb szükséges jellemzőket.
5. Hogyan vásárolok az online boltban?
5.1. A termékválasztékból kiválasztott terméket az „hozzáadás a kosárhoz” gombra kattintva az online bevásárló kosárba helyezi. Ezzel még nem vállal kötelezettséget.
5.2. A bevásárló kosárba helyezett tételeket a weboldal felső részén lévő „Bevásárló kosár” gombra kattintva megtekintheti. Itt ki is törölhet tételeket, vagy megváltoztathatja egy adott tétel darabszámát.
5.3. Ha meg szeretné vásárolni a bevásárló kosárban lévő termékeket, kattintson a „Megrendelés” gombra.
5.4. A termékek megvásárlásához regisztrálnia kell. A regisztrációt követően más opciók is lehetővé válnak, pl. megrendelés összegzése, tárolt szállítási címek, megrendelés történet.
5.5. Válassza ki az Önnek kedvező szállítási módot (lakására, vagy az Óperencia Játékbolt üzletbe) és lépjen a fizetési adatokra.
5.6. Itt azt adhatja meg, hogyan szeretne fizetni. Az alábbi fizetési lehetőségek állnak a rendelkezésére: PayLike, fizetési lehetőség, utánvétes fizetési lehetőség.
5.7. A fizetési mód kiválasztása után a szállítási módokat és a szállítási címet választhatja ki. Az opció kiválasztása után folytathatja a vásárlást, vagy megtekintheti rendelése összefoglalását.
5.8. A „Vásárlás” gombra kattintva Ön egy kötelező ajánlatot tesz a bevásárló kosarában lévő termékek megvásárlására. Mielőtt ezt megtenné, be kell jelölnie az ÁSZF elfogadására szolgáló négyzetet, hogy ajánlata tartalmazza a feltételek elfogadását.
Ez a megrendelés kötelező Önre nézve.
Ha szeretné megváltoztatni a rendelését, akkor törölnie kell a rendelést és ezután egy új termékkel egészítheti ki a megrendelési folyamatot.
5.9. Vevőként elállási joga van a jelen ÁSZF 11. pontja alapján, amit a fenti művelet nem befolyásol.
5.10. Ön visszaléphet a kötelező megrendelés megtételétől a megrendelési folyamat alatt egészen a fizetésig. Ehhez elegendő, ha nem tesz további lépéseket és elhagyja a megrendelési oldalt. Ehhez kattintson arra a gombra, amely visszaviszi Önt az előző aloldalra, bármelyik véletlenszerű aloldalra, vagy a weboldalon lévő valamelyik termékre. Az el nem küldött megrendelés nem érkezik meg Önhöz.
5.11. A megrendelés megérkezése után az Eladó megerősítő e-mailt küld, amely megismétli rendelése részleteit. Ez nem jelenti a szerződés megkötését. A szerződés a szállítás megerősítésekor kerül megkötésre.
5.12. Az Eladó telefonon megkeresheti Önt (ha megadott egy telefonszámot), vagy e-mailben léphet kapcsolatba Önnel, hogy tisztázza a megrendeléssel és a szállítással kapcsolatos nyitott kérdéseket. A telefonszámokat és az e-mail címeket csak a megrendelés feldolgozásához és a szállításhoz használjuk, ezeket promóciós célokra, az Ön kifejezett hozzájárulása nélkül nem vesszük igénybe.
5.13. Ön, mint vevő elállhat szerződéskötési szándékától a weboldalunkon a letölthető elállási nyilatkozattal jelen ÁSZF 11. pontja szerint: https://operenciajatekbolt.hu/elallas/elallasinyilatkozat.docx.pdf
6. Árak
6.1. Az online boltban megadott valamennyi ár forintban értendő és tartalmazza a törvényes általános forgalmi adót. A szállítási költségek összege a kiválasztott szállítási és fizetési opciótól függ. Ezeket a költségeket külön számolják fel. Megrendelése leadása előtt még egyszer áttekinthető az árat, beleértve a törvényes áfát és a szállítási költségeket.
6.2. A megrendelés végén megadott ár a végső ár. Az Eladó és a vevő számára ez az ár kötelező. Ezt követően az ár már nem fog változni, akkor sem, ha az Eladó az áruk árát később növeli, vagy csökkenti.
6.3. Ettől eltekintve Eladó fenntartja magának a jogot a jelenlegi törvények keretén belül az online bolt árainak változtatására, új termékek ajánlására és engedmények kínálására vagy megvonására.
7. Az áruk rendelkezésre állása
Az online boltban kínált termékek rendszerint rendelkezésre állnak. Ritka kivétel, pl. ha egy bizonyos terméket számos vevő megrendel, akkor nem zárható ki, hogy már nem lesz elérhető. Ebben az esetben azonnal értesítjük, hogy a termékek nem állnak rendelkezésre. Rendelkezésre nem álló termékre szerződéskötés nem történik. Szállítás a készletek erejéig tart.
A hiányzó méreteket a termék oldalán más színnel jelöljük, mint a rendelkezésre álló színeket. A rendelkezésre nem álló termék nem tehető a kosárba.
Visszavonhatja adatai és e-mail címe tárolásához adott hozzájárulását és e-mailek küldésére történő felhasználását. Elállását az értesítési üzenetben lévő link használatával, vagy a következő e-mail címen teheti meg: info@operenciajatekbolt.hu
8. A szállítási típusa és ideje
8.1. A megrendelt termékeket csak Magyarország területén szállítjuk ki.
8.2. Az Ön által megadott szállítási címre történő szállításon kívül GLS pontokra szállítunk
8.3. „GLS elérési pontra” történő szállítás választása esetén az árukat az érvényes azonosító iratok bemutatásával veheti fel az GLS ponton. Az azonosító iraton lévő címadatnak meg kell egyeznie a számlán és a csomaglistán szereplő címmel.
8.4. Az üzletben veszem át a terméket szállítási opció választásakor a csomagot az Óperencia Játékbolt üzletben, nyitvatartási időben veheti át. A csomagot az üzletbe történő megérkezését követő 14 napon belül veheti át. Ezután visszaküldésre kerül az online shopba. A „Kattints és vedd fel” szállítási opció választásának nincs szállítási költsége.
8.5. A szállítási idő rendszerint 2-4 munkanap. Hétfőtől péntekig, munkanapokon szállítjuk a megrendeléseket; ez azt jelenti, hogy a szombat és a vasárnap, ünnepnap nincs beleszámítva a szállítási időbe. A szállítási időszak a szállítás megerősítésének napján kezdődik. Kapcsolatba lépünk Önökkel, ha valamelyik tétel valamilyen oknál fogva már nem kapható, vagy nem tudjuk küldeni.
9. Fizetési módok:
Az alábbi fizetési lehetőségek állnak a rendelkezésére:
- online bankkártyás fizetés (Visa/Master card) PayLike-al.
Amennyiben a PayLike fizetési módot választja, úgy automatikusan átirányítjuk a PayLike oldalára.
Ha online fizetést választ (PayLike), akkor a szállítást a számla teljes összegének megérkezése után indítjuk. A fent említett szállítási időszak csak ekkor indul.
Figyelem! Sohasem értesítjük Önt e-mailben olyanról, hogy bankszámlánk megváltozott és pénzátutalással rendezze a vételárat. Ilyen üzeneteket ne vegyen figyelembe és ne kezdeményezzen ilyen fizetést. Ilyen esetekben kérjük az alábbi címre küldje át a kapott e-mailt: info@operenciajatekbolt.hu
- fizetés készpénzzel
A megrendelést az áru átvételekor ki lehet fizetni készpénzzel a futárnak, valamint a szaküzletünkben személyes vásárlás esetén.
10. Szállítási költségek
A szállítás feltételei:
csak a webáruházunkban leadott, GLS-sel szállított rendelésekre vonatkozik
kizárólag Magyarországi címre szállítás esetén
40 kg alatt legyen a termék súlya
A szállítási költség a kiválasztott szállítási módtól függ és:
GLS pontra vagy az Ön által megadott címre történő szállítás esetén 1390 Ft. (beleértve az alkalmazandó áfát is.). Utánvétes fizetés esetén +490 Ft
Az Óperencia Játékbolt üzletben történő átvétel esetén 0 Ft.
11. Elállási politika
11.1. Elállási jog
Tizennégy naptári napon belül Ön jogosult elállni a szerződéstől anélkül, hogy ezt megindokolná. Ez a tizennégy napos elállási idő azon a napon kezdődik, amikor Ön vagy egy Ön által megnevezett harmadik fél, aki nem szállítmányozó, a termékek birtokába jut. Elállási jogának gyakorlásához tájékoztatnia kell minket, Játékbox Kft. 6762. Sándorfalva, Rózsa utca 37. címen, vagy az alábbi telefonon: +36306989897, vagy az info@operenciajatekbolt.hu e-mail címen, az elállási nyilatkozat útján (pl. postán vagy e-mailben megküldött levél), hogy úgy döntött, hogy eláll a szerződéstől: https://operenciajatekbolt.hu/elallas/elallasinyilatkozat.docx.pdf
Ahhoz, hogy tartani tudja az elállásra rendelkezésre álló időt, elegendő, ha küld egy értesítést, miszerint az elállási idő lejárta előtt élni kíván elállási jogával.
11.2. Az elállás következményei
Ha eláll a szerződéstől, visszatérítjük az Ön kifizetését (kivéve azokat a plusz költségeket, ami abból adódott, hogy Ön az általunk kínál legolcsóbb szállítási költségtől eltérő szállítási opciót választott) legkésőbb tizennégy napon belül attól számítva, hogy megkaptuk értesítését a szerződéstől való elállásról.
A visszafizetés módja megegyezik a Vevő által az eredeti tranzakció során igénybe vett fizetési csatornával, hacsak Vevő egy másik megoldáshoz kifejezetten nem járult hozzá. A készpénzes utánvétellel leadott rendelések visszafizetései a Vevő által megadott bankszámlaszámra történnek. Minden esetben a Vevő nem viseli a visszatérítéssel kapcsolatosan felmerülő költségeket, kivéve ha a Vevő bankszámlaszáma nem magyar forint alapú számla. Visszatarthatjuk a visszatérítést addig, amíg az áru megérkezik, vagy amíg Ön nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldte részünkre - attól függően, melyik esemény a korábbi.
Önnek elállási nyilatkozata gyakorlásakor azonnal vissza kell küldenie az árut, de minden esetben tizennégy napon belül attól számítva, hogy tájékoztatott bennünket a szerződéstől való elállásról. Ez a határidő akkor tekintendő betartottnak, ha Ön a tizennégy nap letelte előtt elküldi az árukat.
Önnek csak akkor kell fizetnie, ha az áru állapotának, jellemzőinek és funkcionalitásának vizsgálatakor értékcsökkenést tapasztalunk, a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból ered.
12. Önkéntes visszaküldési jog
Túl a törvényes elállási jogtól önkéntes visszaküldési jogot garantálunk Önnek az áruk átvételétől számított 30 napon belül.
Az ilyen visszaküldési jognak köszönhetően Ön érvénytelenítheti a szerződését a 14-napos elállási időt követően (Lásd 11. tétel Elállási jog) oly módon, hogy a kézhezvételtől számított 30 napon belül feladja az árukat (ez az időszak az áruk kézhezvételének napjától kezdődik). A határidő betartásához elegendő időben visszaküldeni az árut, vagy kitölteni és elküldeni a visszaküldési nyomtatványt a weboldalunkon.
Ez a visszaküldési jog azonban csak akkor garantált, ha az árukat eredeti állapotukban, sérülésmentesen és eredeti vagy az eredetinek megfeleltethető kartondoboz csomagolásban visszacsomagolva küldik vissza. Az árukat felpróbálása megengedett.
A visszaküldéshez használja a weboldalunkon található online visszaküldési nyomtatványt. Az online visszaküldési nyomtatvány használatával az árut felvevő ingyenes futár is megszervezésre kerül, ha futáros elszállítást kér. Önnek mindössze annyi a dolga, hogy szállításra kész állapotba kell hoznia a terméket. Az árufelvételi módot Önnek kell meghatároznia az online nyomtatvány használatát alkalmazva és Önnek kell viselnie a visszaszállítás költségeit azt előre megfizetve.
A visszafizetés módja megegyezik a Vevő által az eredeti tranzakció során igénybe vett fizetési csatornával, hacsak Vevő egy másik megoldáshoz kifejezetten nem járult hozzá. A készpénzes utánvétellel leadott rendelések visszafizetései a Vevő által megadott bankszámlaszámra történnek. Minden esetben a Vevő nem viseli a visszatérítéssel kapcsolatosan felmerülő költségeket, kivéve ha a Vevő bankszámlaszáma nem magyar forint alapú számla.
Szeretnénk hangsúlyozni, hogy a törvényes elállási jogot az önkéntes visszaküldési jog nem befolyásolja, ez attól független. Az önkéntes visszaküldési jog nem korlátozza a szavatossági jogokat.
A visszaküldéssel kapcsolatban további információt a „Fiókom” -ba történt bejelentkezés után a „Gyakran ismételt kérdések” fülön talál. Az online visszaküldési nyomtatvány megtalálja az „Általános szerződési feltételek” fülön.
13. Szavatosság
13.1. A megvásárolt termékek hibái kapcsán az alábbi szavatossági igényt jelenthet be a Magyar Polgári Törvénykönyv (Ptk) XXIV fejezete szerint. Kérheti a probléma orvoslását (új szállítás vagy a hiba elhárítása). Ugyanakkor jogunk van új szállítást biztosítani akkor, ha a hiba megszüntetése aránytalan költséggel vagy erőfeszítéssel járna.
Termékszavatosság
Amennyiben hibás a termék Ön - választása szerint – a fenti kellékszavatossági igényét vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
13.2. Kérjük, adja meg a rendelési számot, nevét, címét és panasza rövid okát, ha szavatossági igénnyel él. Az erre a célra szolgáló online nyomtatványt postán, vagy e-mailben küldje meg az info@operenciajatekbolt.hu címre. Ezt követően küldje az árut a következő címre: Játékbox Kft., 8800. Nagykanizsa, Táborhely utca 2-4. Kanizsa Centrum.
14. Vita rendezési eljárások
Amennyiben panasza Eladó általi elbírását vitatja, úgy a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV tv. 18. § (5) szerint jogosult a Fővárosi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez fordulni.
cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III/310.
levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.10.
email: bekelteto.testulet@bkik.hu
Tel.:06-1-4882131
15. Jogcím fenntartása
Eladó az áruk teljes ellenértékének kifizetéséig fenntartja az áruk tulajdonjogát.
16. Szerzői jog védelme
A jelen weboldal tartalma, beleértve a fényképeket, filmeket és szövegeket szerzői jogok védelme alatt áll. A képek, filmek és szövegeknek csak magán célú felhasználása engedélyezett, minden egyéb használat az Eladó kifejezett, írásos hozzájárulása hiányában, tilos.
17. Vonatkozó törvény és a bíráskodás helye
17.1. Az Eladó és a Vevő közötti minden szerződésre Magyarország törvényei, kizárva az ENSZ Nemzetközi Áruértékesítési Szerződésekre vonatkozó Egyezményét (CISG) vonatkoznak. Ez a törvény választás arra a mértékre vonatkozik, amikor a fogyasztó nincs megfosztva annak az országnak a nem-kötelező fogyasztóvédelmi rendelkezéseitől, melyben a megrendeléskor él.
18. Jelen ÁSZF változtatása
Eladó jogosult jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, ha erre szükség van a jogi vagy technikai keretek változása miatt. A módosításokat vevőinknek a megváltozott szabályozás megküldésével hozzuk tudomására. Amennyiben a Vevő a változtatásról szóló értesítés kézhezvételétől számított hat héten belül azt írásban nem kifogásolja meg, úgy ezen újabb ÁSZF rendelkezéseit kell, az új ÁSZF hatályba lépését követően a felek szerződéses viszonyában irányadónak tekinteni.
2021. március