GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Mennyi a szállítási idő és mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási idő és a szállítási költség a választott opciók függvénye:

     áruházi átvétel: 1-5 munkanap, 0 Ft

     normál szállítás a GLS-el: 1-5 munkanap, 1490 Ft (ÁFÁ-val együtt)

     normál szállítás utánvéttel: 1-5 munkanap, 1980 Ft (ÁFÁ-val együtt)

 

2. Hogyan regisztrálhatok a Óperencia Játékbolt webáruházba?

Fiók létrehozásához, kattintson az oldal jobb felső sarkában található „Bejelentkezés” („Login”) lehetőségre, majd adja meg e-mail címét, vezetéknevét, telefonszámát és jelszavát. Termék rendelésekor ugyanezt a folyamatot kell követni.

3. Milyen előnyökkel jár, ha saját fiókom van az operenciajatekbolt.hu weboldalon?

Először is, szállítási címét és számlázási adatait elmentheti, megrendeléseit nyomon követheti, a termékvisszaküldési vagy reklamációs űrlapokat benyújthatja, és Ügyfélszolgálati munkatársainkkal egyszerűen felveheti a kapcsolatot.

4. Milyen böngészővel használható leghatékonyabban a weboldal?

Szolgáltatásaink az alábbi böngészők legfrissebb verzióira vannak optimalizálva:

Google Chrome 23 vagy a feletti, Mozilla Firefox 16 vagy afeletti verzió. További szoftverekre nincs szükség.

5. Hogyan iratkozhatok fel hírlevélre?

Hírlevelünkre való feliratkozáshoz kattintson a (minden oldal) lap alján feltüntetett menü „Hírlevél” lehetőségére, és fizetésekor válassza a „Hírlevelet kérek” lehetőséget.

6. Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?

Hírlevélről a hírlevelek végén található megfelelő leiratkozó linkre kattintva iratkozhat le.

7. Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Kattintson a „Bejelentkezés/Regisztráció” gombra, válassza a „Elfelejtett a jelszó” lehetőséget, majd írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét. Erre az e-mail címre egy olyan oldalra vezető linket küldünk, ahol az új jelszót megadhatja, és azt megerősítheti.

8. Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkkal kétféle módon veheti fel a kapcsolatot: telefonon vagy a „Kapcsolat” menüpontban elérhető Kapcsolat űrlap kitöltésével. Ugyanez az űrlap, kizárólag a megrendelésekre vonatkozólag az egyes megrendelések kapcsán az Ügyfél profilból is elérhető.

9. Hogyan véglegesíthetem a vásárlást?

Ha megrendelését megfelelően adta le, akkor egy vásárlását megerősítő e-mailt fog kapni.

10. Hogyan tekinthetem meg a rendelésem állapotát?

A megrendelés állapotával kapcsolatos alapvető információkat a saját fiókjába való belépést követően tekintheti meg.

11. Mit tegyek, ha sérült vagy nem megfelelő terméket kaptam?

Vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal. Ezt a Kapcsolat űrlap kitöltésével teheti meg a „Kapcsolat” menüpontban. A vásárlás dátumától számított 30 napon belül a terméket további díjak felszámítása nélkül visszaküldheti.

12. Ugyanazok az árak a Óperencia Játékbolt online boltjában és a hagyományos üzletekben?

Az online bolt és a hagyományos üzletek időnként elérő promóciót kínálhatnak.

13. Mikor vonják le a megrendelés értékét a bankszámlámról?

A megrendelés értéke a megrendelés leadásakor kerül levonásra a bankszámlájáról.

14. Ha nem jó a méret, mennyi a csere díja?

A csere módja: ön visszaküldi a terméket, melynek költsége 1390 Ft. Mi pedig díjmentesen küldjük a csereárut.

15. A visszaküldés költsége 1390 Ft.

Ezt levonjuk a visszatérített összegből.